Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Czw 17:44, 03 Sty 2008

Nazwa: Łowca
Charakterystyka Ogólna: Tak, jak lasy są domami krwiożerczych wilków i wygłodniałych niedźwiedzi, tak miasta to wylęgarnia największych szumowin i bandytów. Jednak wszędzie myśliwy musi przechytrzać swoje ofiary. Często nie może równać się z nimi pod względem siły fizycznej, dlatego zwinność i rozpoznanie w terenie ro podstawy. Najważniejsza jest jednak znajomość psychiki swojej "zwierzyny" i ciągłe wyprzedzanie jej ruchów. Obecni łowcy zawdzięczają swoją moc dawnym przodkach, którzy całe życie spędzali w lasach i tropili zwierzynę. Obecnie stało się to nieopłacalne i bezsensowne, przecież używając identycznych metod wolno zarobić więcej polując na ludzi. Wrogów imperium, którzy sprzeciwiają się władzy. Za jednego, nawet martwego, osobnika wolno się szybko wzbogacić. Jednak łowcy (przez plebs nazywani łowcami głów) nie zabijają dla pieniędzy, a dla sportu. To odróżnia ich od najemników i dodaje aurę niepokoju. Dlatego nawet jeśli stanie się nie opłacalne tropienie wybranej wcześniej ofiary - nie przerwą. Tego zakazuje im honor. W wachlarzu ich umiejętności można znaleźć zarówno bardzo wykwintne taktyki bojowe, jak i wiele zdolności czysto złodziejskich lub typowo magicznych.
Główny Atrybut: Bardzo ważnym atrybutem dla Łowcy jest zwinność. Zapewnia mu ona płynność ruchów i szybki czas reakcji, tak potrzebny w czasie walki. Także Siła i Inteligencja nie mogą być przez niego zaniedbane, gdyż równowaga obu cech to klucz do sukcesu.
Drugorzędny Atrybut: Zręczni Łowcy doskonale posługują się bronią, bez której nie mieliby szans ze swoimi niebezpiecznymi ofiarami. Natomiast wysoka wartość roztropności jest równoznaczna z bezpieczeństwem (Roztropny, znaczy żywy).
Charakter: Łowcy są bardzo różni. Każdy z nich jest niepowtarzalny, gdyż mają bardzo wiele dróg rozwoju. Mimo to większość jest neutralna, surowe życie nauczyło ich braku litości, jednak nie okrucieństwa. Zazwyczaj są także chaotyczni, gdyż nie potrafią podążać zgodnie z regułami sztywnego społeczeństwa. Tylko swoją drogę uważają za słuszną nie piętnując tym samym innych.
Pochodzenie: Niektórzy Łowcy uzyskali swoje umiejętności będąc członkami elitarnych oddziałów wojskowych., ale większość uczyła się samotnie lub od mistrza, który wybrał ich na pomocnika. Przedstawiciele tej klasy zawsze rywalizują ze sobą. Bycie żywą legendą jest jednym z ich celów.
Rasy: Cienie często zostają Łowcami. Dobrze znają każdy zakamarek miasta i łatwo poruszają się niezauważalnie. Także wampiry bardzo dobrze radzą sobie w takiej roli. Ludzie uważani są za bardzo ekstrawaganckich i dość dziwnych, jednak ciągły ucisk prawie do minimum zmniejszył ich litość względem przedstawicieli innych ras. Wilkołaki z jednej strony bardzo dobrze sobie radzą jako łowcy, z drugiej... jest ich bardzo niewielu, szczególnie w miastach, a nie wzbudzanie zainteresowania wśród innych jest bardzo ważne. Często używają różnych iluzji i transmutacji do ukrycia pochodzenia.
Atut Klasowy:
Tropienie
Umożliwia to Łowcom podążanie śladami postaci analizując zostawione ślady nawet na bardzo nieprzyjaznym terenie.
Korzyści:
+ 1 zwinność/lvl
+ 1 zręczność/2 lvle
Dodatkowe:
- Szybkość ataków zwiększona o 10%
- Szybkość rzucania zaklęć zmniejszona o 10%

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03