Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Wto 18:40, 01 Sty 2008

Nazwa: Najemnik
Charakterystyka Ogólna: Najemnicy to zatwardziali wojownicy, którzy wiele widzieli w swoim życiu. Głód i płacz, lamenty i przekleństwa, krew i wino. Wszystko to jeszcze bardziej zahartowało ich, już i tak, stalowy charakter. Mają oni znakomite preferencje bojowe, znają się na wszystkich standardowych rodzajach broni i pancerza. Oprócz ogólnych zdolności związanych z walką, każdy z tych wojowników rozwija własne, unikalne umiejętności. Dzięki temu jedni mogą stać się doskonali we władaniu jednym rodzajem broni, inni bardziej skupili się na skomplikowanych manewrów, a cała reszta to uniwersaliści, którzy wiedzą do czego służy zarówno wielki topór, jak i malutkie kukri. Wraz ze wzrostem doświadczenia ich własny styl staje się coraz bardziej niezwykły. Jednak to wszystko oferują jedynie tym, którzy mogą coś zaoferować, gdyż dla najemników najważniejsze są pieniądze. Niezależność - już dawno przeminęła. Teraz szukają pracy jako gwardziści, albo zaciągają się do armii. Część wybiera drogę łowców głów. Z czasem mogą zdobyć prestiż i wykupić sobie tytuły szlacheckie, prawie zawsze wybierają "rycerza". Chociaż ich życie rzadko kiedy ma coś wspólnego z moralnością i honorem.
Główny Atrybut: Dla najemników szczególnie ważna jest siła, ponieważ równoznaczna jest z ich zdolnościami bojowymi. Duża wartość tego atrybutu zapewnia mocne ciosy, które w mgnieniu oka powalą przeciwników. Szczególną wartość ma także wytrzymałość, gdyż uczestniczenie w wielu walkach jest bardzo wyczerpujące i niebezpieczne dla życia.
Drugorzędny Atrybut: Najemnicy, którzy podążają drogą łuku zazwyczaj dbają o swoją zręczność, która równoznaczna jest z celnością. Część rezygnuje z ciężkich pancerzy na rzecz ogromnej zwinności.
Charakter: Najemnicy posiadają każdy możliwy charakter. Dobrzy, których jest zazwyczaj dość mało, giną w obronie honoru i światła najmując się za niewielkie kwoty u potrzebujących. Źli niszczą i grabią, a w wolnym czasie przyjmują zadania, nawet te najbardziej niemoralne. Większość, jednak wyznaję zasadę "Kto da więcej!".
Pochodzenie: Najemnicy trafiają do swojej profesji na wiele sposobów. Większość ma za sobą przeszkolenie w armii, albo chociaż staż w lokalnej straży. Niektórzy uczęszczali do prawdziwych akademii. Inni to samouki, którzy zoptymalizowali swój styl podczas wielu karczmiennych bójek. Najemnik może wziąć miecz do ręki próbując uciekać w ten sposób od nudnego życia na wsi, bądź kontynuując rodzinną tradycję.
Rasy: Ludzcy najemnicy to zazwyczaj weterani wojen z buntownikami, albo bestiami z Ziemi Pradawnych. Wojownicy wilkołaki są zwykle członkami dobrze wyszkolonych drużyn uderzeniowych ochraniających najważniejsze miasta odłączone od Imperium. Najemnicy Wampiry to są zwykle wyszkoleni w długim mieczu. Rozpiera ich domu względem własnych umiejętności, uczyniło ich to zawsze gotowymi do ich prezentacji lub wykorzystania. Cienie i Naznaczeni często są samoukami i wyrzutkami, którzy osiągnęli dosyć doświadczenia, aby zasłużyć na coś na kształt szacunku. Zjawy bardzo rzadko wybierają tą drogę, a jeśli już to jako nieugięci mściciele.
Atut Klasowy:
Krzepkość
Zapewnia dużą wytrzymałość, odporność na ból i możliwość dłuższego wykonywania męczących akcji.
Korzyści:
+ 1 wytrzymałość/lvl
+ 1 siła/2 lvle
Dodatkowe:
- Wskaźnik Bólu zwiększony o 10%
- Szybsze ataki o 20%
- Mana zmniejszona o 30%

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03