Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Pon 16:57, 07 Sty 2008

Podobają się Wink

A, co do ciosu krytycznego...
To tak^^

Obrażeń z siły nie mnożymy, bo to by było dość dziwne xD
Cedric Vallone
PostWysłany: Pon 14:16, 07 Sty 2008

Czy Merinidowi Aleanrahelowi podobają się obecne obrażenia kuli? Smile

Co do ciosów krytycznych to mam pytanie czy wygląda to tak?
Cios krytyczny: X% x 2
Czyli oznacza to że obrażenia zamiast obliczać 1k10 będziemy obliczać 2k10? Chcę mieć tylko pewność Cool
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 19:12, 05 Sty 2008

Merinidzie, jeśli mag wpakowałby np. 14 pkt w energię to tylko kołek pozwoliłby mu grać. Na wielu PBFach każdy gra taką postacią jaką ma. Nie ma taryfy ulgowej, np. z 0 wytrzymałości ma 10 HP Shocked O nie, tak nie ma. Ja polecam prosty schemat, czyli tylko mnożenie przez 10 i gitara Cool Jak ktoś ma 0 siły, to nic nie udźwignie. Daj notkę "Minimum 1 dla każdego atrybutu, jeśli jesteś magiem, także energii."

Hrempf... Mój kolorek, znajdź se własny -.-

Po pierwsze Mordi pisze się "Ekhm" za pozwoleniem. Po drugie to pomarańczowy pasuje klimatycznie Smile

Ale to nie jest "ekhm" tylko "hrempf", znaczy się zażenowanie i wyrażenie dezaprobaty(czy jakoś tak... ^^) Very Happy Dobra koniec spamu w poście Wink
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 19:03, 05 Sty 2008

Właśnie o to chodzi...
Punktów jest dużo..
Dlatego rozdzieliłem manę i siłę ataków magicznych...
Taki mag dałby 14 w inteligencję i...
Mistrz...
Obecnie też jest ich dużo...

Zastanawiam się, czy może automatycznie dać 3 punkty w każdy atrybut i zmniejszyć AP do 5-6...

Ale za to wtedy jest mała swoboda...
Dlatego AP na pewno nie zwiększę...

A co do wyliczania PW i Many...

Miałem robić to następująco:

automatyczne dziesięć + k6 na każdy punkt wytrzymałości/energii...
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 18:56, 05 Sty 2008

Mer ja proponuję obliczanie HP postaci:

NIE OBLICZAĆ TAK:
[Atrybut gracza] x 10 : 2

TYLKO TAK:
[Atrybut gracza] x 10 bez dzielenia

Wtedy obecne obrażenia broni byłyby dopasowane odpowiednio do rozgrywki. No bo jak ktoś da 1 w Wytrzymałość to wtedy będzie miał 5 HP. A jak da 2 to będzie miał 10 HP i będzie go można zranić szerokim mieczem Razz To by jednak wymagało zwiększenia ilości punktów do rozdania na atrybuty bo uważam że jest ich za mało. Proponuję 21 pkt. Wtedy średnia na atrybuty wynosiłaby 3 nie licząc energii. To dobre rozwiązanie dla postaci które chcą zachować umiar we wszystkim, jednak nie są w niczym dobre Razz
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 18:48, 05 Sty 2008

Klasy ataku:

0,1-1 kg Błyskawiczny --> 1k
1-4 kg Szybki --> 1k-2k
5-7 kg Zwyczajny --> 2k
8-11 kg Wolny --> 2k-3k
12 kg wzwyż Bardzo wolny --> 4k

...

A co myślicie o takim rozłożeniu kości... (oczywiście po k może być dowolna liczba w granicach rozsądku)...

Wtedy minimalne obrażenia nie byłyby ogromne...

Bo teraz ktoś wstawi broń 12k1 i co będzie xD
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 18:25, 05 Sty 2008

Więc ustalone i obrażenia kuli zostają Razz
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 14:04, 05 Sty 2008

Może być Very Happy
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 13:11, 05 Sty 2008

Nie warto już robić kolejnych zmian w schemacie. Już trochę broni jest Razz Ewentualnie można by zrobić tak:

Klasy ataku:

0,1-1 kg Błyskawiczny
1-4 kg Szybki
5-7 kg Zwyczajny
8-11 kg Wolny
12 kg wzwyż Bardzo wolny
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 12:57, 05 Sty 2008

Zauważyłem, że rekompensujesz to ceną...
I wiem, co można dodać, aby "kula na łańcuchu" była mniej potężna i bardziej to uwidocznić...

Klasa Ataku: błyskawiczny/szybki/zwyczajny/wolny/bardzo wolny

Z czego im broń potężniejsza tym atak był wolniejszy.

Ale z tymi kośćmi to chyba jednak przesada...
Aż 6?
...

Sądzę, że trzy... maksymalnie cztery to i taaak bardzo dużo.

A 6k2 jest bardzo śmieszne xD
Cedric Vallone
PostWysłany: Sob 12:13, 05 Sty 2008

Zauważ drogi Merinidzie że jakże potężną moc kuli rekompensuje jej celność oraz cena. Przy założeniu że gracz ma na początku 100 SZ nie będzie mógł kupić tej kuli. W dodatku jest strasznie ciężka i powolna. Tutaj modlisz się żeby trafić, udaje się a wróg tylko się zachłysnął Razz Ja myślę że tak jest dobrze.
Mordimer Madderdin
PostWysłany: Sob 12:13, 05 Sty 2008

Mer, jeśli broń jest potężna to czemu nie mogą być takie duże? Np. taki topór dwuręczny to chyba zadaje duże rany nie? Razz
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Sob 12:05, 05 Sty 2008

Czy obrażenia czasem nie są za duże O.o'

6k2

Hmmm...
To jest minimalnie 6 obrażeń Razz

Strasznie dużo xD
Dajmy do tego siłę 20...

Niech maksymalnie mogą być dwie kości obrażeń (2k...) żeby nie przesadzać...
I maksymalne obrażenia to 12.

6k4 O.o'
To już nie lekka przesada?
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Śro 17:05, 02 Sty 2008

Cztery pełne linijki wystarczą^^

(Widziane przez czytającego, a nie piszącego wiadomość w "Szybkiej Odpowiedzi", albo oknie "Odpowiedzi").
Cedric Vallone
PostWysłany: Wto 19:11, 01 Sty 2008

Czy średnia 4 linijki opisu wystarcza? ^^

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03