Autor Wiadomość
Merinid Aleanrahel
PostWysłany: Nie 14:35, 30 Gru 2007

Nazwa: Spirytualista
Charakterystyka Ogólna: Spirytualiści to postacie wykorzystujące duchy, za pomocą swojej siły woli, niewolą je i zmuszają do oddziaływania na otoczenie w charakterystyczny dla ich natury sposób. Oczywiście określony w jakimś stopniu przez przyzywającego. Przedstawiciele tej klasy bardzo rzadko żyją wśród członków społeczności, wybierają dzikie ostępy i drogę pustelnika, dbając o czystość ciała i umysłu. W ten sposób zyskują większą energię pozwalającą na kontaktowanie się z różnymi naturalnymi i nadnaturalnymi siłami świata. Od tych bytów pozyskują wiedzę - magicznych sposobów kontrolowania niewidzialnych sił władających sferą. Ich podstawowym atutem jest wszechstronność i nieprzewidywalność, przecież jednego ducha można wykorzystać w wiele sposobów, a istot takich jest niezliczona ilość.
Główny Atrybut: Od Inteligencji zależy potęga rzucanych przez spirytualistów czarów, ich dzienny limit oraz trudność ich odparcia. Zapewnia także możliwość lepszego zrozumienia "bytów wyższych" mówiących zazwyczaj zagadkami.
Drugorzędny Atrybut: Spirytualiście nie noszą zazwyczaj ciężkiego pancerza, dlatego ważnym atrybutem okazuje się zwinność. Umożliwia unikanie ciosów bez straty obrażeń. Także Wytrzymałość zwiększa ich zdolności bojowe zapewniając dużą żywotność.
Charakter: Spirytualiści raczej dystansują się od praworządnego społeczeństwa, lekceważąc powszechnie przyjęte normy. Mają silne skłonności chaotyczne i buntownicze.
Pochodzenie: Spirytualiści pożądają magicznej mocy w świecie, gdzie dominuje Nekromancja przez nich potępiana. Głód magii pcha ich na poszukiwanie innych podobnych sobie - pustelników, samotników i wygnańców - którzy posiedli interesujące sekrety. Niemal wszyscy Spirytualiści wyszkolili się w ten sposób u jednego mentora, wyrzuceni poza nawias społeczeństwa i wyobcowani z powodu odmienności.
Rasy: Większość Spirytualistów to Zjawy, natomiast nieco mniejszą część stanowią ludzie. Jednak wśród wszystkich ras mogą znaleźć się odmieńcy panicznie uciekający od cywilizacji.
Atut Klasowy:
Spirytualizm
Spirytualista uzyskuje automatycznie domenę "Spirytualizm" na poziomie Adept.
Korzyści:
+ 1 inteligencja/lvl
+ 1 energia/2 lvl
Dodatkowe:
- Wskaźnik Bólu zwiększony o 10%
- Mana zwiększona o 10%
- Punkty Wytrzymałości zmniejszone o 10%
- Obrażenia zadawane w walce zmniejszone o 10%

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03