FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 15:17, 05 Sty 2008
Nazwa:
Nekromanta
Charakterystyka Ogólna:
Mianem Nekromantów określa się różnej maści czarowników praktykujących magię opartą na ożywianiu i animowaniu zwłok. Jest to sztuka bardzo pracochłonna, wymagająca studiowania wielu ksiąg i lat praktyk. Obecnie bardzo trudno znaleźć samouka w tej dziedzinie, na terenie całego imperium rozsiane są dziesiątki akademii specjalizujących się w uczeniu właśnie tej domeny. Niegdyś Nekromancja była zakazana. Za jej używanie groziła śmierć w strasznych mękach. Dzisiaj jest bardzo popularna, a najwyżej postawione osoby należą właśnie do tej klasy.
Jest ona również bardzo praktyczna. Najcięższe prace mogą, przecież wykonywać ożywione zwłoki. Oczywiście szybko ulegają rozpadowi, ale nie potrzebują jedzenia, czy odpoczynku. Jednak wraz z postępem pojawił się nowy odłam tej sztuki. Oprócz dawania martwym ciałom pozorów życia, za pomocą magii przywracana jest część wspomnień i inteligencja. Słudzy tacy są o wiele bardziej produktywni. Potrafią podejmować decyzje adekwatne do sytuacji i nie podążają za stadem niczym bezmyślni niewolnicy. Niosą jednak ze sobą jeden problem. One także pragną wolności. Jeśli nie podejmie się odpowiednich środków - spróbują ucieczki. Właśnie tak narodzili się
Martwi
.
Główny Atrybut:
Od charyzmy zależy potęga, inteligencja, liczba i siła ożywionych istot. Również wszystkie czary rzucane przez Nekromantę czerpią swoją moc właśnie z tego atrybutu.
Drugorzędny Atrybut:
Wysoka wytrzymałość zwiększa witalność i odporność Nekromanty, a roztropność pozwala na wyczucie czających się na niego niebezpieczeństw. Zapewnia mu także żelazną siłę woli i zdrowy rozsądek potrzebny wszystkim, którzy żyją ciągle pod presją.
Charakter:
Większość nekromantów jest złych. Nie pragną dobra ogółu, a tylko swojego. Efektywne powodowanie śmierci i płacz jedynie dodają im siły. Czarna magia skrzywia ich postrzeganie świata i rozsądek. Mimo to część wykorzystuje swój dar do pomocy innym. Ci ciągle muszą walczyć z wyczekującą momentu słabości - złą siłą, wabiącą potęgą i nieśmiertelnością.
Pochodzenie:
Nekromanci zazwyczaj pochodzą z arystokracji. Jedynie bogaczy stać na kształcenie siebie, bądź swojego potomstwa w najlepszych akademiach. Mimo, iż nauczanie w domu byłoby łatwiejsze i tańsze, chodzi tu bardziej o rywalizacje między najznakomitszymi rodami. Pokazuje to chorą rządzę dominacji panującą wśród tej klasy. Mimo to ciągle zdarzają się samouki, które niechcący zaczęły czytać zapomnianą przez całą rodzinę księgę pradziadka. Z powodu krępującego pochodzenie osobnik taki zazwyczaj ucieka do najbliższego z wielkich miast podając się za zaginionego syna wielkiego arystokraty, czy magnata. Słabą znajomość magii usprawiedliwiając amnezją.
Rasy:
Do grona Nekromantów najczęściej zaliczane są Wampiry i Ludzie. Bardzo podatni na wpływy czarnej magii i wabiące widmo potęgi.
W przeciwieństwie do nich praktycznie nigdy nie występują nekromanci pochodzący od Martwych. Sztuka ta jest przez nich znienawidzona. Przecież to ona przywróciła ich do życia z pięknego ogrodu śmierci... Zazwyczaj w zaświatach nie jest zbyt sielankowo, jednak właśnie taka projekcja pełnego uszczęśliwienia pojawia się w zamian ciągłego bólu związanego z nieustającą agonią.
Atut Klasowy:
Nekromancja
"Czarny Mag" uzyskuje automatycznie domenę "Nekromancja" na poziomie Adept.
Korzyści:
+ 1 charyzma/lvl
+ 1 energia/2 lvl
Dodatkowe:
- Mana zwiększona o 10%
- Zwiększona szybkość rzucania zaklęć o 10%
- Punkty Wytrzymałości zmniejszone o 10%
- Wskaźnik Bólu zmniejszony o 10%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin