FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Wto 14:32, 01 Sty 2008
Nazwa:
Barbarzyńca
Charakterystyka Ogólna:
Z mroźnych gór północy i z piekielnie gorących pustyń południa pochodzą tak odważni, że aż lekkomyślni wojownicy. Cywilizowani nazywają ich barbarzyńcami lub berserkerami i podejrzewają o okrucieństwo, pogaństwo i sianie chaosu. Ci udowodnili jednakże swoją przydatność i wartość dla tych, którzy stali się ich sprzymierzeńcami. Dla wrogów, którzy ich nie docenili, okazali się być sprytni, pomysłowi, wytrzymali i bezlitośni.
Słyną z bycia doskonałymi wojownikami. Jednak, gdzie najemnicy opierają się na wyszkoleniu i dyscyplinie, barbarzyńca wpada w straszliwy szał. Podczas takiej berserkerskiej furii staje się silniejszy i wytrzymalszy, łatwiej pokonuje wrogów i opiera się ich atakom. Powoduje ono jednak wyczepanie, dlatego barbarzyńcę stać na jedynie kilka takich spektakularnych wyczynów dziennie. Dzicz uznaje za swój dom.
Główny Atrybut:
Ze względu na bojowy styl życia i fakt, że opartych jest na niej kilka umiejętności, ważna dla barbarzyńcy jest siła. Zwinność jest również przydatna, zwłaszcza dla tych, którzy noszą lekkie pancerze.
Drugorzędny Atrybut:
Roztropność pomaga im w odnajdywaniu pułapek i unikaniu niebezpieczeństw, a tymczasem wytrzymałość zapewnia bardzo dużą odporność na ciosy i podwyższa ich żywotność.
Charakter:
Barbarzyńcy nigdy nie są praworządni. Mogą być honorowi, jednak w głębi serca żyje dzicz. Taka dzikość to ich siła i potęga, która nie przetrwałaby w prawomyślnej duszy. W najlepszym przypadku chaotyczni barbarzyńcy są niezależni i ekspresyjni, a w najgorszym: bezmyślni i niszczycielscy.
Pochodzenie:
Barbarzyńcy pochodzą z dzikich terenów, gdzie ogólnie pojęta "cywilizacja" jeszcze nie zawładnęła. Berserkerzy mogą zostać zwabieni do ośrodków kulturowych perspektywą bogactwa, jednak spora część to pochwyceni ze swoich domów niewolnicy, którym udało się uciec na wolność. Być może od jakiegoś możnowładcy lub jednostki wojskowej, do której zostali przydzieleni z braku rekrutów. Nie odczuwają oni więzi z innymi przedstawicielami tej klasy, chyba, że pochodzą z tego samego plemienia lub kraju. W rzeczywistości uważają się za wojowników, a tylko "Ci bardziej cywilizowani" nadali im miano i zarówno piętno "barbarzyńców".
Rasy:
Ludzcy barbarzyńcy pochodzą z odległych, dzikich krain na obrzeżach cywilizacji. Natomiast Wilkołaki i Cienie zaślepieni rządzą krwi i mordu mogą porzucić swoje domy i zacząć samotne podróże jako bezlitośni wojownicy. Duża część Martwych również zapomina o swoich wcześniejszych wspomnieniach i podąża drogą szału. Barbarzyńcy pochodzący z innych ras są niezwykle rzadcy.
Atut Klasowy:
Szał Bojowy
Po stracie 40% PW postać wpada w szał. Dzięki niemu jej ataki stają się o 15% szybsze i 10% silniejsze, nie odczuwalny jest dla niej ból, a otrzymane obrażenia podczas takiej furii w żaden sposób nie mogą zmienić wartości tego wskaźnika (Wartość Bólu pozostaje niezmienna mimo otrzymanych ciosów).
Korzyści:
+ 1 siła/lvl
+ 1 wytrzymałość/2 lvle
Dodatkowe:
- Wskaźnik Bólu zwiększony o 20%
- Obrażenia zwiększone o 10%
- Mana zmniejszona o 30%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin