FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 18:27, 31 Gru 2007
Nazwa:
Okultysta
Charakterystyka Ogólna:
Okultyści rzucają objawione czary, których siła pochodzi z nieposkromionej siły natury. Ich czary oddziaływają na otaczający świat i wszystkie integralne z nim istoty podążające drogą neutralności. Wraz ze wzrostem wewnętrznej mocy ich zdolności stają się coraz silniejsze, łącznie ze zdolnością przybierania zwierzęcych kształtów. Broń i pancerz okultystów ograniczony jest tradycyjnymi przysięgami, nie wyszkoleniem. Za prawdziwie potężną i godną uważają tylko rynsztunek wykonany ze skór, drewna oraz kamienia. Metal burzy ich wewnętrzną harmonię i spójność z naturą, którą chcą tak bardzo uzyskać. Dzięki swojej mocy mogą sprowadzić na wrogów gniew lasu, bądź złość ziemi, a wspomóc przyjaciół sprytem lisa i siłą niedźwiedzia. Mimo to okultyści nie przyznają się do panowania nad naturą. Takie stwierdzenie uważają za puste i bezpodstawne, obrażające nieposkromioną siłę natury.
Główny Atrybut:
Charyzma określa jak potężny czar może rzucić Okultysta, do ilu ma dostęp i jak trudne są do odparcia. Zapewnia mu także lepszy kontakt z innymi istotami, także zwierzętami.
Drugorzędny Atrybut:
Bardzo przydatna okazuje się także zwinność, która umożliwia im unikanie ciosów. Zręczność zapewnia szybką gestykulację i doskonałe manewrowanie małymi przedmiotami.
Charakter:
Okultyści zgodnie z ostateczną obojętnością natury muszą zachować przynajmniej trochę oznak beznamiętności. Wobec tego powinni być, chociaż częściowo, jeśli nie całkowicie, neutralni. Tak jak przyroda zawiera ciągły cykl życia i śmierci, tak dwóch okultystów może posiadać bardzo sprzeczne charaktery i wciąż mieścić się w luźnych ramach obojętności.
Pochodzenie:
Chociaż dla większości osób postronnych, którzy uważają okultystów za samotników, organizacje zrzeszające przedstawicieli tej klasy są niewidoczne, okultyści są częścią ogromnego społeczeństwa ignorującego granicę Imperium i buntowników. "Siatka" taka rozciąga się po całym kontynencie. Przyszły Okultysta jest przyjmowany do społeczeństwa po przejściu tajemnych rytuałów, łącznie z próbami, które mogą zakończyć się śmiercią. Dopiero po rozwinięciu swoich umiejętności na pewien stopień, może on zacząć żyć na własny rachunek.
Wszyscy Okultyści są członkami jednego społeczeństwa, chociaż Ci bardziej odizolowani żyją tak bardzo na uboczu, że praktycznie nigdy nie widzieli najważniejszych jego przedstawicieli. Wciąż jednak wszyscy uznają się za braci i siostry. Mimo to powszechne jest wśród nich nawet bardzo "niezdrowe" konkurowanie, a wręcz walka. Okultyści mogą mieszkać w niewielkich miastach, ale zawsze dużo czasu spędzają wśród natury.
Rasy:
Wilkołaki czują więź z naturą, więc często wybierają życie Okultysty. Ludzie i Zjawy także wybierają tą drogę. Za to Wampiry i Martwi, czyli nieumarli praktycznie nigdy nie są dopuszczani do tego społeczeństwa.
Atut Klasowy:
Okultyzm
Okultysta uzyskuje automatycznie domenę "Okultyzm" na poziomie Adept.
Korzyści:
+ 1 charyzmy/lvl
+ 1 energii/2 lvl
Dodatkowe:
- Mana zwiększona o 20%
- Wskaźnik Bólu zmniejszony o 10%
- Obrażenia zadawane w walce zmniejszone o 10%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin