FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 20:07, 10 Gru 2007
Creed "Araloth"
Creed to stolica Araloth - "Ziemi Słońca". Nigdy nie poddało się ono wpływom Imperium i ściśle współpracuje z Quariel. To dzięki obopólnej współpracy ów "wolne krainy" nadal istnieją.
Araloth ma własną władzę i dąży jedynie do pozyskania mało agresywnego sąsiada, jakim na pewno nie jest "Imperium" w tym celu zawiązało ono przymierze wraz z Buntownikami.
Miejsce te ma również inne ciekawe właściwości, tylko tu co jakiś czas promienie Słońca przebijają się przez warstwę ciemności. Dając ulgę przyzwyczajonym do półmroku oczom.
Liczba Ludności:
600 tys. mieszkańców (dla miasta); 990 tys. mieszkańców (dla całego Araloth)
Popularność:
10%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
nisko-średnia
Wampiryzm
bardzo niska
Głód
niska
Ataki
bardzo wysoka
Epidemie
niska
Bunt:
Creed i Araloth to miasta "wolne".
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 76,5%
Wampiry: 1%
Wilkołaki: 15%
Cienie: 5%
Naznaczeni: 0,5%
Martwi: 1%
Zjawy: 2%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 19:38, 10 Gru 2007
Quariel
Quariel to miasto buntowników, zrzeszające wszystkich, których spotkały represje ze strony imperium, mają siłę na walkę z władzą i chcą zmiany oraz zerwania kontaktów z Demonami. Pragną zemsty i przewrotu. Tu znajduje się centralna władza wszystkich ruchów oporów oraz główny arsenał. Niebezpieczne jest tylko położenie - bardzo blisko Ziem Pradawnych. Wstęp jest wolny, jednak wszyscy "nowi" spotykają się z nieufnością, a w końcu lądują w głównej siedzibie władz. Tam badane są ich intencje; zamiary.
Oczywiście szpiegów czeka śmierć.
Liczba Ludności:
400 tys. mieszkańców (+ oddziały rozsiane po różnych miastach; Liczba ciągle rośnie)
Popularność:
10%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
średnia
Wampiryzm
bardzo niska
Głód
średni-wysoka
Ataki
bardzo wysoka
Epidemie
średnio-wysoka
Bunt:
Quariel to miasto bojowników z władzą.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 64%
Wampiry: 2%
Wilkołaki: 20%
Cienie: 10%
Naznaczeni: 1%
Martwi: 2%
Zjawy: 1%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 19:26, 10 Gru 2007
Thordain
Thordain była to kiedyś osada górnicza zajmująca się wydobywaniem złota, srebra i wielu kamieni szlachetnych. Wraz z kolejnymi latami nabierała ona na wartości, by stać się w końcu ogromną metropolią, pomimo niesprzyjających warunków: silnego wiatru i obfitych opadów śniegu. Z biegiem czasu zyskała ona także nowe przeznaczenie - osadzanie skazańców. Są oni wysyłani do drążenia tunelów i wydobywania cennych kruszców. Jest to praca trudna i niewielu przeżywa pierwszy rok.
Liczba Ludności:
585 tys. mieszkańców
Popularność:
80%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
wysoka
Wampiryzm
niska
Głód
średnia
Ataki
wysoka
Epidemie
wysoka
Bunt:
Thordain zasłynęła z "Wielkiego Powstania Skazańców"; osadzeni w kopalniach podnieśli bunt i dzięki swojej sile oraz mocy rażenia górniczych narzędzi - oswobodzili miasto. Wolność trwała pięć lat i gdyby nie brak pożywienia (oraz możliwości dowozu żywności; miasto było oblężone), najprawdopodobniej dołączyłoby do Terenów Buntowników.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 30%
Wampiry: 10%
Wilkołaki: 19%
Cienie: 5%
Naznaczeni: 5%
Martwi: 30%
Zjawy: 1%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 19:14, 10 Gru 2007
Arya
Arya to dość duże miasto umieszczone pośród czterech pasm górskich. Duży nacisk kładzie się tu na wydobywanie węgla, żwiru i piaskowca. Pozostaje ono w bardzo ścisłych kontaktach z Shasnor i żadne decyzje nie są podejmowane bez uprzedniej konsultacji ze stolicą.
W miejscowości tej znajduje się "Wielki Uniwersytet Nekromancji" szkolący najlepszych animatorów zwłok oraz mistrzów czarnej magii. Dostać się tam jest bardzo trudno, trzeba przejść wiele prób i stoczyć kilka pojedynków, chyba, że ma się (niekoniecznie) asa w rękawie...
Liczba Ludności:
450 tys. mieszkańców
Popularność:
60%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
średnia
Wampiryzm
średnia
Głód
niska
Ataki
średni-wysoka
Epidemie
średnia
Bunt:
Arya to perełka wśród bezużytecznych kamieni, jest strzeżona niemal jak stolica (o ile nie lepiej), a patrole mają często w swoich szeregach doskonale wyszkolonego Nekromantę.
Działa ruch oporu.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 28%
Wampiry: 15%
Wilkołaki: 5%
Cienie: 20%
Naznaczeni: 15%
Martwi: 15%
Zjawy: 2%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 17:26, 10 Gru 2007
Moria
Moria to miasto położone w głębi głuszy. Jest ono głównym eksporterem drewna, a importerem mocnych trunków. Władza ma problemy z ujarzmieniem tutejszych bardzo wybuchowych charakterów; Moria słynie z częstych buntów, jednak żaden nie przyczynił się jak do tej pory do wyzwolenie.
Najprawdopodobniej przyczyną tego stanu jest dość duża liczebność wilkołaków i cieni, którzy uważają to miejsce za swój kąt.
Liczba Ludności:
150 tys. mieszkańców
Popularność:
15%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
wysoka
Wampiryzm
niska
Głód
niska
Ataki
średni-wysoka
Epidemie
nisko-średnia
Bunt:
Moria słynie z krytycznego podejścia do władzy, a każde ograniczenie, które chce nałożyć "Imperium" spotyka się z wznieceniem burd.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 30%
Wampiry: 10%
Wilkołaki: 20%
Cienie: 18%
Naznaczeni: 5%
Martwi: 15%
Zjawy: 2%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 17:26, 10 Gru 2007
Seves
Seves to miasto położone na obrzeżach "Dzikiej Pustyni". Z każdego zakątka tej miejscowości widoczna jest wielka góra "Saria", która niegdyś była najprawdopodobniej wulkanem.
Miasto te słynie z eksportu drogich kruszców np. złota, diamentów czy szafirów. Niegościnne tereny i skwar doprowadził do ogromnej dominacji "Martwych" na tych terenach.
Niebagatelne ceny osiąga to woda, czasami jej waga jest równa cenie w srebrze, a w wyjątkowych przypadkach nawet w złocie.
Liczba Ludności:
15 tys. mieszkańców
Popularność:
20%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
niska
Wampiryzm
niska
Głód
wysoka
Ataki
średnia
Epidemie
niska
Bunt:
Miejscowi bardzo silnie odczuwają niedogodności związane z "Zaćmieniem", brakuje tu jednak osoby, która wyposażyłaby bojowników i zapewniła wodę.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 15%
Wampiry: 2%
Wilkołaki: 8%
Cienie: 5%
Naznaczeni: 10%
Martwi: 57%
Zjawy: 3%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 17:26, 10 Gru 2007
Calthin
Calthin to niewielka miejscowość ulokowana niedaleko Shasnor, aby się dostać do stolicy trzeba przejść przez rzekę, nić. Największy problem jest z średniodostępnymi mostami. W mieścinie tej największy nacisk kładzie się nad eksportowanie towarów. Jest to przede wszystkim drewno oraz pożywienie, jednak największą sławą cieszy się mocne piwo, którego tajemnicy strzegą tutejsi piwowarzy.
Calthin zachowało swój spokojny duch mimo "Zaćmienia", dzięki czemu wolno tu choć na chwilę zapomnieć o rozterkach normalnego życia.
Liczba Ludności:
2 tys. mieszkańców
Popularność:
45%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
niska
Wampiryzm
niska
Głód
średnia
Ataki
nisko-średnia
Epidemie
średnia
Bunt:
Charyzmatyczny jegomość może doprowadzić do zuchwałych aktów łamania "imperialnego" prawa.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 48%
Wampiry: 10%
Wilkołaki: 15%
Cienie: 5%
Naznaczeni: 2%
Martwi: 18%
Zjawy: 2%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 17:25, 10 Gru 2007
Lynch
Lynch to miasto portowe, które opływa w luksusie. W równych rządach, przy wypolerowanych ulicach, pod diabelsko czarnym niebem stoją domy najbogatszych. Tych, którzy sprzedali się Demonom i mamiącym obietnicom "Pradawnych"... mają oni za życia wszystko, lecz zapłata przyjdzie po śmierci.
Reszta populacji pracuje w portach i stoczniach. Budują coraz to nowsze statki i kutry z ryb.
Największym zagrożeniem są morscy piraci, którzy atakują przybrzeżne budynki, lecz kończy się to najczęściej ich śmiercią, gdyż Lynch słynie z najlepszej straży.
Liczba Ludności:
350 tys. mieszkańców
Popularność:
75%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
niska
Wampiryzm
niska
Głód
niska
Ataki
wysoka
Epidemie
średnia
Bunt:
Istnieje niewielki ruch oporu.
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 24%
Wampiry: 20%
Wilkołaki: 5%
Cienie: 10%
Naznaczeni: 10%
Martwi: 28%
Zjawy: 3%
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 17:24, 10 Gru 2007
Shasnor
Miasto te uważa się obecnie za stolicę "Imperium". Szansa wybuchu tu buntu, czy zorganizowanie jakiegoś Ruchu Oporu jest tak nikła, jak martwe są ciała poległych rewolucjonistów.... Jest to skutek częstych rewizji, mydlących oczy kampanii i zabijanie każdego, nawet domniemanego przeciwnika obecnych władz.
Jednak właśnie w tym miejscu powstają największe zdobycze obecnej technologii, magi czy filozofii. Powstają nowe nurty i style w architekturze, jednak wszystko jest bacznie obserwowane przez "Wielkich" i "Cenzorów", aby przypadkiem jakieś "nikczemne" podteksty nie trafiły do pospólstwa.
Liczba Ludności:
600 tys. mieszkańców
Popularność:
90%
Zagrożenia [szansa wystąpienia/zarażenia]:
Likantropia
niska
Wampiryzm
średnia
Głód
niska
Ataki
bardzo niska
Epidemie
średnia
Bunt:
Bardzo niska szansa wystąpienia (nawet najmniejszego wiecu)
Udział poszczególnych ras:
Ludzie: 37%
Wampiry: 20%
Wilkołaki: 2%
Cienie: 4%
Naznaczeni: 7%
Martwi: 28%
Zjawy: 2%
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin