FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Cedric Vallone
Wysłany: Pon 17:35, 14 Sty 2008
No to ok, ja z reguły umiem pisać pro posty
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Pon 17:06, 14 Sty 2008
Hmmm...
To żadna propozycja
Takie było założenie od wpisania pierwszej literki w adresie^^
Posty jedno-dwu -zdaniowe nie będą akceptowane^^
Cedric Vallone
Wysłany: Nie 21:15, 13 Sty 2008
Potknąłem się o kolejną sugestię
6. Propozycja
Proponuję aby gracze pisali w miarę długie posty, aby rozgrywka wyglądała bardziej estetycznie. To samo tyczy się MG. Wprowadza to klimat mhroku
Przykład:
Przed reformą:
MG: Wchodzisz do pustego pokoju i rozglądasz się.
Gracz: Staram się odszukać coś co przykuje moją uwagę...
Po reformie:
MG:
Otworzyłeś lekko drzwi po czym wszedłeś do pokoju. Powiało chłodem, a z okna dobiegało wycie wilka. Rozejrzałeś się wokół. Sterta porozrzucanych gratów nie robiła na tobie przyjemnych uczuć. Czułeś, że coś się tu stało i musisz się dowiedzieć co. Na około walały się ludzkie szczątki które przyprawiały cię o dreszcz...
Gracz:
Otworzyłem drzwi i wszedłem do pomieszczenia. Jego wystrój trochę mnie przeraził, ale starałem się nie zwracać na niego większej uwagi. Bardziej zastanawiało mnie to, co tu się stało. Postanowiłem przeszukać pokój w poszukiwaniu śladów zbrodni...
Cóż, w każdym razie ja podczas sesji będę zawsze tak pisał. Nie ważne czy MG napisze kilka słów w poście, ja i tak to rozciągnę do kilku linijek
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 19:23, 12 Sty 2008
Czyli...
Wszystko wyjaśnione^^
Dopiszę do "Pytań i odpowiedzi" 3.ad.
Mordimer Madderdin
Wysłany: Sob 19:09, 12 Sty 2008
1. No zgadzam się z Merem, co tam pare sekund MG porzuca kością dłużej. Przecież Mera i tak niema 24h na dobę więc będzie trzeba czekać...
2. No nie wiem... Ktoś będzie miał dużo zręczności i będzie wymiatał bo zada 28 ataków w ciągu jednej odpowiedzi? Co z tego że za każdym razem zada 2 dmg, jak walnie 28 razy to raczej przeciwnik niema szansy na kontratak
Zdecydowanie NIE.
3. To to już Mer wyjaśnił...
4. Hmmm... Wiesz ja tam nie wiem co do tego...
<wyciągam pokedexa> Pokedex: Bip... Bip... Psssss... <pokedex się roz*****> No dobra to sądzę że to bardziej przedłuży czekanie na odp. niż rzucenie dodatkowo 2 razy kością
5. Hmmmm... Nie wiem
Merinid Aleanrahel
Wysłany: Sob 16:20, 12 Sty 2008
1. Kilka sekund w tą... kilka w tamtą...
Wtedy stracimy niejako na elemencie losowości...
Wolałbym, żeby każdy atak był liczony oddzielnie...
Rzut 3k10, czyli rzucamy trzy razy 1k10 (średnia obrażeń 16)
A przy mnożeniu możemy otrzymać bardzo "rozstrzelone" wyniki.
2. Niedługo dzięki temu wejdą tury walki...
Nie wiem, dlaczego ale wolałbym to pozostawić storytellingowo... umownie... Nie licząc naszych głosów zostaje Mordi... Jestem ciekawy, co on o tym sądzi...
3. Mianowicie:
Początkowe: 10 HP i 10 many...
Za każdy punkt wytrzymałości/energii: 1k10 + wytrzymałość/energia:5 zaokrąglone w dół.
Dodatkowo: +1 HP i Many na poziom.
4. Trochę dziwna ta witalność...
Sądzę, że zbędna...
5. Percepcja zastępowałaby Roztropność i wiele umiejętności np. Zauważanie...
Cedric Vallone
Wysłany: Sob 15:21, 12 Sty 2008
No więc, tutaj jest kilka przypomnień o dodanie jak i propozycji:
1. Przypomnienie (Propozycja?)
Proszę o dodanie do istotnych informacji tego, że obrażenia przy kilkukrotnych atakach obliczamy rzucając TYLKO RAZ kością obrażeń a potem mnożąc przez ilość ataków. Przykład: Obrażenia 1k10 wynik 5. Ilość ataków 3. 5x3=15 obrażeń. MG może także przy każdym ataku obliczać osobne obrażenia ale to by wydłużyło czekanie na odpis.
2. Propozycja
Proponuję aby ilość ataków oraz czynności jakie możemy wykonać w czasie 1 tury podczas walki równała się naszej zręczności lub zwinności. Przykład: Zręczność gracza: 3 - Gracz pisze "Atakuje tyle razy na ile jestem zdolny". MG odpisuje: "Zadałeś 3 ciosy mieczem i przeciwnik traci 15 HP." Odwołuję się w tym do punktu 1.
3. Pytanie
Czy HP i MP obliczamy mnożąc atrybuty gracza w karcie przez 10? Pisząc czary oraz bronie trzymałem się tej wersji. Przykład: Wytrzymałość gracza: 2 - Czyli 2x10=20 HP?
4. Propozycja
Proponuję wprowadzić punkty witalności postaci. Określałyby one ile postać może wykonać pracy fizycznych w ciągu jednego dnia. Można by je obliczać z wytrzymałości, z pytaniem moim z poprzedniego punktu. Mam też zamysł dotyczący ciężaru broni, np. do ataku określoną bronią potrzeba 2 punktów witalności. Chociaż nie chcę już bardziej komplikować systemu.
5. Propozycja
Z poprzedniego punktu tylko że inny współczynnik. Percepcja, określa zdolność postaci do postrzegania szczegółów z otoczenia. Można by ją obliczać z inteligencji i/albo charyzmy. Wynik podało by się w procentach, i podczas gry gracz pisze "Rozglądam się po otoczeniu...". MG rzuca kostką 1k100 i kiedy wynik będzie mniejszy niż percepcja gracza odpisuje "Znalazłeś dziwną pokrywę w podłożu..."
Jak sobie przypomnę coś to napiszę...
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Forum Rivia - Gra pbf w Świecie Fantasy Strona Główna
~
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
Skocz do:
Wybierz forum
Poza Planem
----------------
"Prawa Generalne" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora
"Historia Nowoczesna" - Berthan Ghondor
"Łowcy Nagród" - Marthon Quarev
"Pomysły... Błędy... Inicjatywa..." - Lith Wethin
"Niezapomniane Wyprawy" - Dziennik Rodu Eraloth
Mechanika
----------------
"Skazani na Istnienie" - Nieznany Bard (Karty Postaci)
"Mauzoleum Głębi" - Ver Reth
"Ustrój Prawny" - Z inicjatywy Najwyższego Thanatora (System Gry)
Świat
----------------
„Dziennik Elthrena Gothiona - dzieje świata”
"Prastara Mapa Geralta z Lynch"
"Spis Ludności" (Rasy)
"Wykaz Powszechny" (Klasy)
"Anatomia Duszy i Ciała" - Narthon Verth (Atuty i Umiejętności)
"Księga Rynsztunku" - Kowal Borth
"Mistrz Pancerza" - Autobiografia Zahaneta Rahala
"Botaniczna Encyklopedia Rozmaitości" - Valeria Crow
"Kły, szpony i krew..." - Aaron Raveal
"Życie i Śmierć" - Autor Nieznany (Eliksiry, Choroby i Trucizny)
"Grimuar Magii" - Dzięki latom praktyki akademii w Shasnor
"Tajemnicze Artefakty" - Sillith Laryth
"Bogowie i Boginie - Wszechpotężni" - Zakon Czarnego Pióra
"Więzy Krwi: Organizacje i Zakony" - Raalor Christ
Sesje: Miasta
----------------
"Prolog"
"Stolica Imperium: Shasnor"
"Niewielka Osada: Calthin"
"Pustynne Miasto: Seves"
"Wielki Ośrodek Portowy: Lynch"
"Leśny Klejnot: Moria"
"Skalisty Gród: Arya"
"Lodowa Twierdza: Thordain"
"Płomień Nadziei: Quariel"
"Centrum Wolności: Creed"
Sesje: Podróże
----------------
"Południowe Wybrzeże"
"Puszcza Północna"
"Dzikie Pustynie"
"Wielkie Wyżyny vel Tereny Buntowników"
"Ziemie Pradawnych"
"Lodowe Szczyty"
"Wschodnie Pasmo"
"Wody, Wyspy i Archipelagi"
"Araloth"
Sesje: Kosmologia
----------------
"Sny, Koszmary i Wizje"
"Serce Mroku: Plan Cienia"
"Lustrzane Odbicie: Plan Eteryczny"
"Sfera Wolności: Plan Astralny"
"Pozostałe Plany: Inne Sfery"
Poza czasem
----------------
"Pusty Dziennik" - A.K. (Spam)
"Sztuka nie tylko magiczna" - Than Sthroud
"Inne Światy" - Zapomniany Podróżnik
"Album" - Ryciny Rodzinne
Inne
----------------
Shoutbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin